ΒΒC: «Δεν μπορούμε πια να αγνοούμε τα Social Media»

Με αφορμή τη σημερινή συμβουλή του διευθυντή του BBC Global News, Peter Horrocks προς τους δημοσιογράφους να χρησιμοποιούν τα Social Media ως «βασικό εργαλείο της δουλειάς τους» http://www.enet.gr/?i=news.el.episthmh-texnologia&id=131295 και με δεδομένη την συντηρητική έως… εχθρική στάση των περισσότερων διευθυντών των ελληνικών ΜΜΕ (και όχι… μόνο) απέναντι στα Κοινωνικά Δίκτυα τόσο ως πηγών πληροφοριών και ειδήσεων, όσο και ως «εργαλείων» απεξάρτησης από την επίσημη, ελεγχόμενη ενημέρωση, αφιερώνουμε στο «ασύνταχτο» blog μας λίγο χώρο για μια μικρή ενημέρωση γύρω από αυτό το θέμα. Αξίζει μάλιστα, να σημειώσουμε ότι ο διευθυντής του ΒΒC, στη διάρκεια σύσκεψης συντακτών, τόνισε για τα Κοινωνικά Δίκτυα: «Πιστεύω ειλικρινά πως χωρίς αυτά δεν μπορούμε πλέον να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας». Τι είναι όμως, τα κοινωνικά μέσα (Social Media);  Είναι ο συνδυασμός της τεχνολογίας, της διαδικτυακής κοινωνικοποίησης και της πληροφορίας (κείμενο, ήχος, video και φωτογραφίες). ΠΗΓΗ: http://www.webdesignblog.gr/social-media-what-is-it/. Βασικό χαρακτηριστικό των Social Media – στοιχείο που το διαχωρίζει από τα υπόλοιπα μέσα μαζικής ενημέρωσης – είναι η διαδραστικότητα του κοινωνικού συνόλου. Ο λόγος είναι απλός: Από μόνη της η τεχνολογία – χωρίς τους χρήστες – είναι κενή και άχρηστη. Το κλειδί είναι οι χρήστες, χωρίς αυτούς δεν υπάρχει αποτέλεσμα, ούτε καν μέσο. http://www.webdesignblog.gr/social-media-what-is-it/#ixzz0fFZ4qpg6

Γνωστά παραδείγματα εφαρμογών Social Media είναι:

  • τα Social Networks (Κοινωνικά δίκτυα) όπως, για παράδειγμα το Facebook , το MySpace κ.ά.
  • τα Social Bookmarking sites (Δίκτυα αποθήκευσης σελίδων ), όπως το del.icio.us, το Reddit, το Furl κ.ά.
  • τα News aggregation sites (Δίκτυα συγκέντρωσης ειδήσεων), όπως το Digg, το Newsvine κ.ά.
  • τα References (Wikis), όπως το Wikipedia,
  • τα Music sharing (Μουσικά κοινωνικά σύνολα), όπως το Last.fm,
  • τα Photo sharing (Φωτογραφικά κοινωνικά σύνολα), όπως το Flickr και το Picasa,
  • τα Video sharing (Video κοινωνικά σύνολα), όπως το YouTube, Metacafe, Vimeo κ.ά.
  • οι Virtual reality (Κοινωνίες εικονικής πραγματικότητας), όπως το Second Life,
  • τα Online Gaming (Διαδικτυακά παιχνίδια), όπως το Guild Wars ή το World of Warcraft,
  • οι πλατφόρμες Micro Blogging, σαν το Twitter, το Jaiku και το Pownce και, τέλος
  • οι Social networking aggregators (Πλατφόρμες συγκέντρωσης πληροφορίας) όπως το Plaxo, το FriendFeed ή το MyBloglog κ.α.

Διαβάστε ακόμα: http://www.webdesignblog.gr/social-media-what-is-it/#ixzz0fFZ4qpg6 και Social Media & Επικοινωνία (μέρος ΙΙΙ – Μπέττυ Τσακαρέστου: «τα social media γίνονται η πλατφόρμα κοινωνικού πειραματισμού για τις νέες μορφές οργάνωσης, δημοκρατίας και παραγωγής Πηγή: http://www.knowhow.gr/

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: